I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Saturday 12 December 2009

Tjat

Ja, jag vet att jag inte har uppdaterat min blogg på en vecka och jag känner egentligen inte alls för att göra det nu. Jag är så sjukt trött men klockan är för mycket för att sova nu känner jag.
I alla fall, söndagen, måndagen, tisdagen och onsdagen var jag sjuk. På måndagen och tisdagen var John och Sarah hemma från jobbet. John för att han också var sjuk och Sarah för att alla andra var sjuka. Så jag hade inte så mycket att göra de dagarna, hon lämnade och hämtade Elinor vid skolan och lagade maten så jag behövde mest leka med Lily när hon var iväg med Elinor, vilket inte var så svårt för Lily var jättesjuk och låg och sov i soffan mest hela tiden.
Onsdagen var lite jobbigare, då var det back on track, men jag klarade det!
På torsdagen shoppade jag julklappar och sen skulle jag, Linnéa, hennes bror och hans kompis till isbaren. Vi gick dit, aspeppade, för att få reda på att den var uppbokad till klockan elva. Vi gick till en italiens restaurang och åt mat istället och sen gick vi till en bar vid Leicester Square och tog en drink.
Igår mötte jag sällskapet i Shepherds Bush. De hade varit på Harrods och jag orkade inte följa med dit, så jag tog en sovmorgon istället. Vi begav oss mot Westfield och betade av några timmar där. Trötta, hungriga och helt slutkörda tog vi tunnelbanan hem. Jag halvstressade mig igenom en dusch, middag, lite lek och tillpiffning innan det bar av igen. Vi möttes vid Piccadilly Circus och intog Tiger Tiger.
Idag blir det myskväll med mat och prat, övernattning och sedan paketinslagning på julmysdagen imorgon.

1 comment:

  1. en gammal vän :)15 December 2009 at 00:30

    hej! de var ett tag sen man hörde något från dig kul o se att de går bra för dig och ditt liv, det glädjer mig! :) jag ska sitta och läsa din blogg och se vad du har haft för dig den senaste tiden! :) jag lovar att vi ska höras igen :) Mvh/ en gammal vän :)

    ReplyDelete