I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Wednesday 16 December 2009

Julmys

I söndags hade vi julmys hemma hos Linnéa. Vi åt risgrynsgröt med kanel, lussekatter, pepparkakor och drack julmust och glögg. Vi slog in julklappar och lyssnade på julmusik - 100 jullåtar i fem olika kategorier. sju pund på tesco, bra inköp Linnéa!
Det var mysigt och toppen och underbart.

Jag är sjuk igen. Jag låg och skakade och hade världens feberfrossa inatt. Hela kroppen värker och halsen gör ont och febern ger mig huvudvärk. Imorgon kommer mamma, Ronja och Tova och inatt blev jag inlåst på mitt rum. Dörren gick inte att öppna innifrån men John har fixat det nu så jag hoppas att jag kommer ut imorgon.

Idag snöade det. Stora, vita flingor föll från himlen och Lily gav ut ett glädjetjut när hon fick syn på dem genom fönstret. Vi sprang ut och var överlyckliga. Jag hade inte förväntat mig snö förrens i slutet av januari men jag är glad att det kom lite snö idag. Dock försvann snön med regnet senare men det ska kanske snöa på lördag igen.
Nu orkar jag inte mer, jag är sjuk. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering och allt.

Btw, vem är "en gammal vän"?

3 comments:

  1. En gammal vän =)17 December 2009 at 00:15

    Först och främst vill jag säga krya på dig! och jag hoppas du blir friskt så snabbt som möjligt!
    sen vill jag säga kul att du fick min kommentar var lite osäker på om du fick det eller inte! :P.. Jag tänker inte säga vem jag är då är det inge kul och jag vet att du är "ganska" nyfiken av dig som person därför är det extra roligt att retas lite med dig! :) don´t get angry att me bara ^^, jag lovar dig att du ska få veta vem jag är :).. kanske till nyår? eller julafton? who knows.. :) btw sorry om jag är dryg!:/ och en sak till bara
    * ta hand om dig nu där borta!!! *

    ReplyDelete
  2. egv! (egv = en gammal vän =) )17 December 2009 at 00:31

    förlåt för att jag skriver nu igen.. xD MEN! du ska få en ledtråd av mig, #kolla din bdb# ;) :D

    ReplyDelete
  3. Vad hääärligt att ni oxå fick lite julstämmning med lite snö =) Här hemma är det minst 2 dm. Jätte kul med lite bilder , kul med svensk julmarknad :) Krya på dig nu gummsan och NJUT av dina super systrar och mamma! önskar jag fick plats i deras resväskor!! LOVE

    ReplyDelete