I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Friday 4 December 2009

Fredag

Jag begav mig som sagt in till centrum. Jag gick längs Bond Street och kikade in i alla lyxiga affärer så som Gucci, Burberry, LV, Jimmy Choo, Tiffany, Calvain, Dior, ja ni vet alla dom.. Sen Gick jag mot Piccadilly Circus (Oxford Street och Regent Street) och gick mot Trafalgar Square, efter en runda i Soho. Trafalgar Square var enormt och det var så mycket folk där! Jag köpte en pastasallad och lite sushi och begav mig sedan mot knightbridge. Det tog ett tag men till slut var jag framme vid Hyde Park och därifrån var det inte långt. Jag gick in på Harrods men jag måste säga att det inte alls var som jag mindes det! Jag irrade runt där som världens turist och fattade ingenting av upplägget. Det stank i den egyptiska matavdelningen och jag hittade knappt ut! Jag bestämde mig för att gå mot Marble Arch istället och kikade in på WinterWonderland när jag passerade Hyde Park. Jag tog tunnelbanan hem från Baker Street, nöjd med att ha tittat på fina väskor från Mulberry och Miu Miu, skor från Jimmy Choo, Prada och Chloé..
Mina fötter är uppsvällda och värker, min hals är tjock och jag känner mig konstig i huvudet.


Bond Street

Bond Street



Bil i en affär vid Piccadilly Circus

PADDINGTON!




Byggnaderna är så stora här

Trafalgar Square

Museum vid Trafalgar Square


Trafalgar Square


Trafalgar Square


Stor gubbe - Trafalgar Square



LÄS! Skylt vid Trafalgar Square


Trafalgar Square


Trafalgar Square


Trafalgar Square


Staty vid Trafalgar Square



Jag såg London Eye

HUH?


Hyde Park



Harrods


Chokladskor på Harrods

Det var Wizards of Oz-tema på Harrods och här såg man enorma Dorothy-skor komma ut ur byggnaden.

No comments:

Post a Comment