I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Wednesday 7 October 2009

Regn och smärta

Det regnar konstant. Inte så konstigt att jag har gått och blivit sjuk när jag går i det kalla regnet sex gånger om dagen. Jag har åkt på feber och varenda del av min kropp värker. Jag hostar slem och det smärtar i bröstet när jag hostar. Som tur är frågade Sarah mig imorse om jag ville ha deras tv, för de tittade aldrig på den i alla fall. Så nu har jag en gammal rutten fyrkant med antenn uppepå, men jag har i alla fall fem kanaler som kan göra mig sällskap nu när jag är sjuk! Så det är vad jag kommer göra ikväll och de närmsta dagarna - ligga i sängen, hosta, titta på tv och tycka synd om mig själv!

1 comment:

  1. NEEEEJ , har du blivit sjuk! Jag hoppas verkligen att du piggnar på dig iaf!
    Men jag har skickat ett aaap långt(som vanligt) krya på dig mail , så du har lite o göra om du känner för det =)

    Älskar dig ! / M

    ReplyDelete