I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Tuesday 6 October 2009

Cold water


Tro inte att bara för att vi är bosatta i London, så firar vi inte den svenska traditionen Kanelbullens dag! (I söndags..)

Det regnar. Regn, regn, regn. Deprimerande men samtidigt ganska mysigt. Jag ska ta en powerwalk när jag har lämnat Lily i skolan. Känns verkligen som promenad med musik-väder. Gäller att klä sig varmt bara, jag känner mig frusen så fort jag går utanför dörren. Vi börjar bli sjuka också, tror jag. Lily är snorig och hostig och jag har ont i halsen och jag känner mig febrig. Har hört att det är många som är förkylda och till och med har fått influensan, så vi får väl se i slutet av veckan om jag ligger till sängs eller inte..
Nu blir det mer te, för att lindra smärtan i halsen, och sen blir det nog mannagrynsgröt till lunch.

No comments:

Post a Comment