I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Friday 9 October 2009

5 veckor

Jag har bott här i 302400 sekunder. Jag har bott här i 50400 minuter. Jag har bott här i 840 timmar. Jag har bott här i 35 dagar. Jag har bott här i 5 veckor.
Tiden har gått så fort. När Sarah sa att jag hade bott här i en månad, förra helgen, blev jag chockad. Va?! Redan? var mitt svar och idag har det gått fem veckor. Samtidigt som det känns som att jag nyss kom hit, känns det som att jag har bott här jättelänge.

I går mådde jag pyton. Jag hade hög feber, ont i hela kroppen, frös fast jag hade dubbla tjocktröjor på mig under täcket och låg i sängen hela dagen (förutom sammanlagt kanske 40 minuter). Idag mår jag lite bättre. Febern har gått ner och jag fryser inte lika mycket. Kroppen gör inte lika ont, förutom huvudet som fortfarande gör väldigt ont om jag rör på det. Tyvärr har jag blivit snorig, vilket jag inte var igår, men jag känner mig bättre idag. Tur det, för i morgon ska jag åka och köpa mig en varm jacka. Förhoppningsvis hjälper det mig att hålla mig frisk framöver! Jag åt mannagrynsgröt nyss och det var så gott! Tacka vet jag Totally Swedish. Och jag är riktigt glad över tvn jag fått in på mitt rum, den kom i rätt tid!

No comments:

Post a Comment