I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Saturday 3 October 2009

Alto

Is the place to be. Det var i alla fall där vi var igår kväll. Jag mötte Emelie vid Oxford Cirkus och efter ett tag hade vi äntligen hittat fram till Alto! Vi mötte Lina, som jobbar med att fixa in tjejer på klubbar. Hon får betalt för hur många tjejer hon tar dit. Konstigt jobb, eller.. coolt jobb kanske jag ska säga. Vi hade i alla fall jättekul och dansade tills fötterna värkte. De värkte så mycket att skorna åkte av på vägen hem, men det är smällar man får ta när man har högklackat och dansar mycket.

Idag åkte vi till Westfield och jag hittade äntligen skorna i min storlek! Snacka om att jag blev glad! Nu längtar jag tills det blir kallare ute så jag kan använda dem.
Jag köpte ett svart album igår så jag ska klistra in lite bilder och göra fint. Ska nog börja redan i kväll. Jag älskar ju att göra sånt!
Jag köpte en minibox med 6 Angelina Ballerina-böcker till Lily & Elinor igår, på Hamleys. De blev superglada och Sarah sa tack flera gånger.. Ingen fara tänkte jag, de kostade ju bara 4 pund. När jag gick runt där inne, i den enorma leksaksaffären, kom jag fram till Paddington-avdelningen. Ni vet björnen Paddington? Jag älskade honom när jag var liten. Jag hade ett kassettband men jag kommer inte ihåg mycket mer än att någon såg honom i tunnelbanan och att han hade en resväska. När jag och mamma var här i London för några år sen köpte jag en Paddington. I alla fall så fanns det självklart en massa Paddington-gosedjur i alla storlekar men det fanns även böcker. En del böcker för små barn men även pocketböcker för lite större barn. Okej, inte för folk i min ålder, men jag vill ha dem! Jag önskar mig dem i födelsedagspresent, bara så att ni vet!


Lily äter små rice crackers och tittar på tv

Cigarettmannen

Kolla gubben!

Inte direkt våran bästa bild men tyvärr den enda från kvällen!

1 comment:

  1. utelivet låter toppen! Men ge mig en bild på SKONA!!! Saknar dig fortfarande. Tänkte göra upp en plan med alex att han får kidnappa hem dig när han kommer o hälsar på. Vi får se hur det går ;)
    Älskar <3

    ReplyDelete