I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Sunday 4 October 2009

Replacementbuses

På helgerna är min tunnelbanelinje ALLTID avstängd. Vilket betyder att jag måste ta ersättningsbuss istället. En tunnelbaneresa på 15 minuter tar i stället 1 timme och 45 minuter. Jag hatar att åka buss i London! Självklart är det mysigt och det är kul att se alla fina hus och parker, men trafiken i London är galen. Hur tidigt jag än åker kommer jag alltid försent! Jag brukar älska att åka buss. Det är mysigt att ha musik i öronen och titta på allt man åker förbi, men här driver det mig galen!

Det bor cirka sju miljoner människor i London, sexton miljoner om man räknar med förorter. Inte konstigt att det är så sjukt mycket folk runt Oxford Street på helgerna, det är ju dubbla Sveriges befolkning!

No comments:

Post a Comment