I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Monday 28 September 2009

AuPair sökes!

Arabella är en jättesöt flicka som går i Elinors klass. Hennes mamma bad mig "annonsera" efter en aupair, så om någon som läser detta är intresserad eller vet någon som är intresserad av att bli au pair i Dollis Hill, London, åt två små söta flickor, SKRIV! Ena flickan går i Reception School från 9-15 varje dag och den andra är hemma under dagarna. Skriv din mailadress och jag ger den till mamman, som sedan mailar och berättar mer om familjen, huset och arbetet.

4 comments:

  1. åh jag hade velat om jag inte gick jävla gymnasiet

    ReplyDelete
  2. Hej, jag kanske ev. är intresserad. Min mailadress är kim_december@hotmail.com /Kim

    ReplyDelete
  3. Emma emmawestermark@hotmail.com1 October 2009 at 14:04

    DENIIIIIIIIIIISE säg att jag är jättesöt!!! Jag vill komma till dom, när??!?! Jag vill efter jul, men är det för sent då? Och så vill jag gå på P&L, säg att jag kräver ledigt då! Haha nejdå men seriöst, jag VILL! Prata bra med dom om mig och ge dom min mail, emmawestermark@hotmail.com OK?!

    ReplyDelete
  4. Hej! Om tjänsten inte redan är tillsatt får du gärna ge mamman min mejl också :)
    linneaehlin@hotmail.com

    ReplyDelete