I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Monday 28 September 2009

Flerbarnsfamiljer

Jag förstår inte hur mycket folk måste älska barn här. Jag menar, att ha fyra barn under fyra år med en man som jobbar från tidig morgon till sen kväll borde vara hemskt! Visst, barn är söta och jag älskar dem.. Men att själv ta hand om fyra stycken varje dag, nej tack! En av mammorna som lämnar sin dotter till nursery samtidigt som jag lämnar Lily där, kommer med dottern på sparkcykeln och sen en vagn med två tvillingar i 2års åldern och ett spädbarn på! Och ärligt talat är det inte en ovanlig syn att mammorna kommer och går på tre barn, de flesta har tre barn under fyra år. De flesta som lämnar sina barn på den skolan alltså. Det finns såklart undantag, en del mammor har bara två barn.


Så här ser mitt rum vanligtvis ut..
Katten gillar denna sköna sovställning!

Elinor i lekparken

Lily i lekparken

No comments:

Post a Comment