I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Sunday 16 August 2009

there is no such thing

Det blåste så mycket idag att telefonen, internet och tvn dog. Efter ungefär en timme kom några kanaler igång på tvn - 1an, 2an, 4an och Borlänge närtv. Ingen höjdare direkt men jag tittade lite på friidrott. Snacka om att jag blev lycklig när internet och de bra kanalerna kom igång igen! Jag nästan grät. Nej, nu överdrev jag.. Men glad blev jag i alla fall. Jag är Borlänges segaste människa idag känner jag. Jag har knappt gjort någonting vettigt alls, bara hämtat min cykel hos Mia och hängt tvätten. Förutom det har jag målat, tittat på film, spelat mobilspel och sovit. Jag funderade på att gå till konsum och köpa något gott för några timmar sen men insåg att jag inte var sugen på något och nu ångrar jag mig för jag är så godissugen att jag vill gråta! Åh, nu kom jag på att jag har lite ice-shocks kvar. Fast inte så länge till!

No comments:

Post a Comment