I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Sunday 16 August 2009

LONDON CALLING!

4 september. 19 dagar kvar. UK, England, London. I can't wait! Imorgon, direkt när jag vaknar, ska jag gå ut i vardagsrummet och hämta den stora ljusrosa resväskan. Jag ska stoppa ner skor, väskor och min svarta skinnjacka. Sen ska jag åka till ÖB och köpa flyttlådor som jag ska packa ner allt som inte ska med och som inte ska användas innan jag åker i. Sen ska jag beställa flygbiljett och maila Sarah och berätta tidpunkter, flygnummer och sådant. Sen ska jag hoppa och skrika lite. Justja, sen ska jag boka tågbiljett till Alex på onsdag. Och ringa runt till lite folk och berätta att jag flyttar om mindre än 3 veckor.. TILL LONDON! Jag kan inte riktigt förstå det. Jag vill bara hoppa och skrika och dansa men klockan är för mycket, alla sover. Jag är i alla fall överlycklig och kommer inte kunna somna på många, många timmar!

No comments:

Post a Comment