I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Saturday 15 August 2009

beyond the horizon

Mitt Skypesamtal gick väldigt bra idag. Elinor tycker om att göra lerpasta och vill att familjen ska äta det till lunch. Lily har döpt sin favoritnalle efter sig själv, Lily. John är på en ständig diet säger han och klappar sig själv på magen. Sarah ursäktar röran på övervåningen och förklarar att de har tapetserat om alla rummen. Jag fick en länk där man på Googlemap kan gå längs deras gata och kolla på alla husen, parken at the end of the road och de berättade att det var några som åkte runt med bil och filmade Londons gator, det är därför det är möjligt att se det jag såg. Husen är vackra, röda hus med vita knutar, lyxiga hus, radhus, likadana hus på två gator bredvid varandra. De är på middag nu. Jag väntar med spänning på att få höra vad de har bestämt. "We're going to talk it over, 'cause we have another girl we're going to interview, but you'll here from us soon." De verkade gilla mig i alla fall, och jag hoppas verkligen på det här nu. De tycker om att gå på museum och det finns en utställning där man får prova på att vara en arkeolog för några timmar. The big dig heter det, på Museum in Dockland. Dit tänker jag ta flickorna om jag åker. Jag ska ta med en osthyvel också, för de använder tydligen inte sånna i England, även fast de säljs. De skär osten med en kniv istället, eller river den och lägger på mackorna. Det låter väldigt jobbigt, svårt och omständigt tycker jag, därför ska jag ta med en osthyvel. Om jag nu åker.

No comments:

Post a Comment