I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Saturday 15 August 2009

it's your time to shine

30 minuter. 1800 sekunder.
Mitt hjärta sitter uppe i halsgropen och bultar så hårt att jag tror att jag ska ramla av stolen. Det känns som att jag är kär. Alla symptomen finns där. Jag mår illa och kan inte sitta still. Magen vänder sig ut och in. Jag springer och kissar stup i ett och jag börjar få handsvett. Hur skulle det se ut om jag satt helt svettig och illamående i webcamen? Jag måste skärpa mig, herregud. Jag är rädd att jag ska ramla av stolen eller staka mig på orden. Svengelska, det vore det värsta. Men vad är jag så rädd för? Engelska klarar jag ju galant och att presentera mig själv, försöka sälja mig själv (inte på ett prostituerat sätt!) har jag gjort förr. Det här kommer gå bra. Magen pirrar. Det känns som när man åker bil i stora gupp, ni vet känslan. Den känslan har jag i magen, i bröstet och i halsen just nu. Jag måste gå och tvätta händerna, jag har handsvett. Finns det deodorant för händerna förresten? Det borde uppfinnas.

No comments:

Post a Comment