I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Tuesday 18 August 2009

connecting

Jag är helt färdig efter en dag med packning! Mitt rum känns väldigt tomt just nu och jag behöver bara köpa en flyttkartong till, sen är jag klar. Fast då väntar förstås det jobbigaste - att bära ner dem till förrådet och försöka få plats med dem där! Sju kartonger.. Det låter inte lovande må jag säga. Jag har nästan packat klart också - förutom allt som kommer användas innan flytten. Jag försökte stänga min resväska nyss men upptäckte förfärat att det var omöjligt. Så nu har jag kikat runt och försökt komma fram till vad det kostar att skicka ett paket till London, så att jag kanske kan skicka över lite av det jag har packat. Det var inte så dyrt som jag trodde, men det verkar som att man bara kan skicka paket som är för små för vad jag behöver.. Men jag ska ta mig en tripp till posten imorgon och rådgöra med dem. Nu ska jag i alla fall slänga mig i sängen och andas ut - jag är slutkörd!

1 comment:

  1. Det är sjukt dyrt att skicka hem paket FRÅN england, när jag var där för ett tag sen behövde jag skicka hem grejer, och ett 10 kilos paket kostade typ 700 kronor... Och det var det billigaste alternativet, bara så du vet... ;)

    Hoppas du får det kanon där borta och att familjen du kommer till är juste! Tänker följa dig via din blogg så ja hoppas du kommer uppdatera OFTA! / Oscar Fjellman

    ReplyDelete