I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Thursday 27 August 2009

liberty is magnificant

Igår kväll kom jag och Alex till Borlänge efter att jag har spenderat en vecka där. Fick ett varmt välkomnande av familjen och vi spelade lite kort. Gin Rummy som Stephi lärde oss och som jag skrev av reglerna till på ett papper för att kunna spela det även utan henne. I alla fall så ringde Sarah och väckte mig imorse. De hade kommit tillbaka från en veckas semester nu och vi ska Skypa imorgon klockan sju. Så om någon planerar att lägga ner mitt internet eller något liknande - Gör det inte klockan sju imorgon!
Jag har inte kunnat somna om efter mitt telefonsamtal och har försiktigt försökt att få Alex att kliva upp ur sängen, utan framgång. Jag vill åka och handla nu på en gång! .. Men det förstår inte han. Sista flyttkartongen måste inhandlas så att vi kan sätta igång att ta ner dem till förrådet. Jag försöker nog en gång till.

No comments:

Post a Comment