I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Thursday 19 November 2009

Till mamma

Här kommer en lista på saker som jag väldigt gärna vill att du tar med hit:

Risgrynsgröt (redo att värma i micron)
Hushållsost (den vita)
Glögg - både med och utan alkohol - och glöggmix
Pepparkaksformar (inte hjärtan och stjärnor. jag vill ha roliga!)
Lösgodis (apelsinchoklad, bumlingar, rosa och blåa flaskor, lakrits - speciellt rör med hål i)
Falukorv (om du känner att du får plats med det)
Lingongrova!

Min vita mössa
Mina vita vantar
Min mönstrade tunika från Indiska (ska ligga i den rosa resväskan)
Min (okej, din) blåa och vita tröja (ska ligga i den rosa resväskan)
Min svarta, löst stickade, varma tröja (har ingen aning om vart den är men antagligen i garderoben eller den rosa resväskan)
Mina turkosa och vita pumps (ska ligga i den rosa resväskan)
Min svarta axelbandslösa klänning från Gina Tricot (borde ligga i den rosa resväskan)

2 comments:

  1. Något som jag kommer sakna om jag drar till London är lösgodis. INGET lösgodis någonstans i världen mäter sig med Sveriges. Haha.

    ReplyDelete