I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Wednesday 4 November 2009

2 månader

Idag har jag bott här i två månader. Tiden går för fort. Jag blir lite deprimerad när jag tänker på att det bara är fem lika långa perioder kvar här. Usch, jag vill inte ens tänka på det så därför tänker jag inte skriva nåt mer om det!

I går regnade det. Det spöregnade. Och då talar vi inte om likadant spöregn som hemma, nej, det kändes verkligen som att man blev slagen! Och mitt i den värsta skuren skulle jag självklart hämta upp flickorna i skolan. Gårdagen var blöt, minst sagt.
Självklart började det regna idag också. Det var hur soligt och fint ute som helst, Lily behövde inte ens ha jacka på sig när vi gick till skolan. Jag tog en joggingtur i leggings och tröja och solen sken. Helt plötsligt, när vi är på väg hem från skolan, börjar det spöregna igen. Som tur var hittade jag ett paraply i vagnen och Elinor hade en lång jacka med huva. Lily satt i vagnen och fick skydd över huvudet men fötterna blev dyngsura. Hon somnade i vagnen så hon klagade iof inte.

No comments:

Post a Comment