I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Monday 12 October 2009

You always smile but in your eyes your sorrow shows

Nu är jag nästan helt frisk, bara lite hostig och lite snorig, och det fina vädret är tillbaka! Det var 16 grader idag, men det kändes som minst 20! Kändes faktiskt kul att gå fram och tillbaka till Our Lady Of Grace Infant and Nursury School igen när solen sken. Jag såg förresten 35 hundar och 19 flygplan (och så hörde jag ett flygplan men jag såg det aldrig på grund av molnen) i parken idag. Ja, jag räknade. Jag gick ju igenom parken sex gånger och då hinner man med att se många hundar, vilket det kryllar av i våran park.
På eftermiddagen klippte John gräset och buskarna och flickorna hjälpte honom att plocka alla tomater, för han ska klippa ner buskarna. De fick en varsin proppfull hink med tomater i alla olika storlekar. Nu sitter de och tittar på Shrek. Jag började titta på den, med Lily i knäet, men sen tröttnade jag.
Ikväll blir det Flash Forward och efter det kommer jag antagligen att fortsätta läsa Sex and The City! I övermorgon kommer Alex hit och jag är överlycklig! Han stannar i nio dagar och jag kommer vara lyckligast på jorden! (Och jag kommer antagligen inte blogga en enda gång under tiden han är här, men det får ni helt enkelt leva med!)

1 comment:

  1. Så härligt att du är frisk nu D!
    Men ännu mer glad för din skull att Alex kommer över!! Hoppas ni får det jätte mysigt!! =)
    Saknar dig! <3

    ReplyDelete