I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Friday 18 September 2009

Baker Street Station



Mina inköp från Primark. Trosorna är lila egentligen och alla vet nog vem som hade velat ha dem!

Idag tog jag tunnelbanan (den funkade för första helgen på mycket länge, dock stänger de väl av den imorgon antar jag) till Baker street. Jag hade mitt mål inställt på stövlar och underkläder på Primark, ett besök till Topshop för att bara kika runt och sedan försöka hitta brevpapper någon stans. Jag hittade fler saker än jag trott inne på Primark och kom ut med en mysig kofta, ett par leggings, en klänning, ett par shorts, trosor, en väska och lite smycken. Oj då.. Till mitt försvar hade de inga stövlar! Jag får leta efter det på söndag när jag ska till ett shoppingcenter i Shepherds Bush med tjejerna. Jag började gå tillbaka mot tunnelbanan för jag hade ont i vaderna och smalbenen och på vägen köpte jag nagellackborttagninsmedel och en silverpenna. Jag hittade inte brevpapper någonstans och börjar fundera om de ens använder det här? Fast det hoppas jag. Det känns inte så kul att skriva i ett anteckningsblock och sen riva ur de sidorna och posta iväg. Jag ger även det ett nytt försök på söndag. Flickorna beundrade och berömde i alla fall mina inköp, som alltid. Fick komplimanger om min väst idag också, av Lily.
Några hundra kronor fattigare sitter jag nu ensam i huset. Sarah, Lily och Elinor hälsar på Michael för att se hans nya hus. Själv ska jag ta ett bad snart och ikväll väntar party vid Oxford Street med Tilda och Mimmi! Den nya klänningen ska invigas och lika så väskan och smyckena!

Mamma, jag gick in på Western Union för att sätta över pengar men killen bakom disken såg förvirrad ut och sa att jag fick lov att gå till en bank och göra det. Berättade för Sarah och hon tyckte att det lät lika konstigt som jag, så jag ger det ett nytt försök under helgen och hoppas på att det bara var killen bakom disken som var förvirrad eller ny.

2 comments:

  1. LILA = MIA! Hahahahah / Lina

    ReplyDelete
  2. Haha, jaaaa MIA :D
    Jag längtar tills jag får komma och shoppa lila trosor med dig:D Tänk på mig nu när du flashar runt med dina snygga lila trosor :D

    ReplyDelete