I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Tuesday 11 August 2009

love was such an easy game to play

tänk att det kan vara så svårt att få ett jobb! jag har tittat på minst 30 hemsidor och inte en enda affär söker medarbetare. förutom mcdonalds, hah. så jag sitter och fyller i en ansökan på mcdonalds hemsida nu. självklart fungerar inte mitt cv på denna dator, så jag ska spendera den närmaste halvtimmen med att skriva ett nytt sådant.
jag börjar få lite smått panik angående det här med jobbsökandet. jag måste hitta ett jobb, snart. jag klarar mig inte utan pengar. dessutom blir jag rastlös när jag inte har någonting att göra, när jag inte vet vart jag är på väg. håll tummarna tillsammans med mig, snälla. håll tummarna för att jag ska få ett jobb snart!

No comments:

Post a Comment