I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Sunday 2 May 2010

Valborg

I fredags åkte jag, Fredrik, mamma, Ronja och Tova till Gävle. Vi stannade på Ikea och jag köpte kuddar, galgar, ljus, te och lite annat. Fredrik var duktig och köpte två lampor. Vi åt lunch på Ikea och begav oss sen vidare ut till Bönan, där mormor bor med sin fiskargubbe. Vi åt god lax och gick på mysiga promenader i solskenet, vid vattnet. Vi var och kollade på en brasa på kvällen och sen tände vi en egen brasa, där vi grillade korv. Jag och Fredrik spelade kort och drack te i flera timmar i vårt egna lilla boende ovanpå båthuset.

Jag har nästan gjort slut på hela lönen redan, men jag har köpt en massa bra saker. Jag har köpt springskor, jag har låst upp mobilen, jag har köpt saker på Ikea, jag har köpt lite kläder, jag har betalat tillbaka skulder och jag har köpt två böcker. Jag planerar att fylla i min tatuering snart också.

No comments:

Post a Comment