I revealed too much too soon. I was emotionally slutty.

Saturday 29 August 2009

preparing for removal

Idag är jag trött och helt slut i kroppen. Jag spenderade ungefär 5 timmar på att föra över saker mellan datorerna. Jag var helt slut och extremt nära sömn när jag äntligen var klar. (Systrarna är glada nu att de har fått en dator.) Men inte var det dags för vila då, nej. Då gjorde jag och Alex det sista i rummet, packade ner de sista sakerna och dammade. På måndag har jag sju flyttlådor som ska ner i förrådet. Våran nya TV är uppe i vardagsrummet nu, en 42", riktigt stor är den. Den gamla ligger i Alex bil och ska från och med på fredag stå i hans rum i stället för i vårat vardagsrum. Jag sov en stund efter att jag och Alex hade badat, medans han tittade på tv och åkte och hämtade Tova. När jag vaknade igen åkte vi till Willys och köpte godis, och nu är det en film på tv som vi ska kika på.
Jag är riktigt glad över min nya tv och längtar till imorgon när jag ska umgås med bra vänner.

No comments:

Post a Comment